2012. augusztus 19., vasárnap

Blogom nyolcadik díja.:')

Kimondhatatlanul örülök ennek a díjnak.:')
Köszönöm selma.s.!*-* ( Az ő blogját csak ajánlani tudom mindenkinek. http://abandfiction.blogspot.hu/ )


1, Mindenkinek 11 dolgot kell mondania magáról.
2, A jelölő mindegyik kérdésére kell válaszolni.
3, 11 kérdést kell feltenni a jelölteknek.
4, 11 embert kell megjelölni és linkelni(nincs visszaadás/visszajelölés).

1, Ezt már megtettem egyszer.:)

2,
1.) Mi volt az első szavad? (persze, csak ha tudod) Most direkt a kedvedért megnéztem.:D Az első szavaim ezek voltak: Anya, Apa, pá-pá, Mama.
2.) Nyertél-e már az írásoddal, a blogodon kívül? Igazából még nem. Nem is próbálkoztam még soha ilyen jellegű versennyel.
3.) Ketchup vagy majonéz? Ketchup! Imádom.
4.) Mi/ki inspirálja a blogodat? Hát erre csak azt tudom válaszolni hogy a One Direction.
5.) Van-e olyan szereplő a blogodban, akit egy létező, a környezetedben élő személyről mintáztál? Ha igen, ki? Mi az ő története? Három is. Az egyik Annie, őt az egyik legjobb barátnőmről mintáztam, akit már lassan tíz éve ismerek. Őt magától értetődő volt hogy beleépítem a blogomba, mivel nagyon szeretem. A másik Lauren, őt szintén egy nagyon jó barátnőmről mintáztam, akit öt éve ismerek. Igazából arra már nem is emlékszem hogy őt milyen indíttatásból tettem bele. A harmadik pedig Faith, őt egy lányról mintáztam, akit szinte már a testvéremnek tekintek, hiszen pár hónapos voltam mikor anyukáink először találkoztak. Őt a kérésére tettem bele, de természetesen szívesen tettem.:)
6.) Ha lehetőséged lenne, változtatnál valamit a külsődön? Mi lenne az? Miért? Csak egy kicsit szebb arcbőrt szeretnék. De tudom hogy ez idővel javulni fog. Az alakom pedig... Igyekszem azon lenni hogy elfogadjam, de ez néha nagyon nehéz.
7.) Ha az írás nem jönne be, milyen hivatást választanál? Vagy a divatvilágban helyezkednék el, vagy pedig festő lennék. Tudom, az utóbbiból nem igazán lehet megélni. De nekem a festés az egyik legnagyobb szenvedélyem.
8.) Mi jellemzi az öltözködésedet? Szerintem elég egyedi. Mindig igyekszem követni a divatot, de beleviszem a saját egyéniségemet is. Szeretem az egyszerű, letisztult darabokat.
9.) Szeretsz Monopolyzni? Szeretek, de már ezer éve nem játszottam.:'D
10.) Ha a blogodra felfigyelne a 1D, és kiadást ajánlanának, belemennél? (Hülye kérdés, tudom :D) Egyértelműen igen!
11.) Van olyan, hogy egy zenéhez kapcsolódik egy rész a blogodban? Sokszor. Bevallom, néha egyes mondatokat dalokból idézek.

3, és 4,:
Mostanában nem igen olvasok blogokat, ezért nem tudom továbbküldeni a díjat. De hamarosan elkezdek olvasgatni...:)


4 megjegyzés:

  1. sziia.:) nagyon szeretem a blogodat és itt vár egy kis meglepetés.: http://girlsinlondonwith1d.blogspot.hu/
    Csak így tovább!:)

    VálaszTörlés
  2. Nagyoon-nagyoon ügyii vagy.! Imádoom a blogodat.! :)) És téged is...(bár nem is ismerlek :S...sajnos) :D ♥ Gyűjtsél be még sok-sok díjat.! :D Szeretlek, puszii ( : ♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönööm! Aranyos vagy nagyon*-* Így ismeretlenül is, de én is imádlak!:D:D♥

      Törlés