2012. február 24., péntek

3. rész: Az első együtt töltött nap.


Az első estém nagyon jól telt a  fiúkkal.  Már akkor olyan érzésem támadt, mintha ezer éve ismerném őket.

Másnap reggel felkeltem, bementem a fürdőszobába, felvettem egy farmer miniszoknyát fekete bakanccsal, és egy AC/DC-s fekete félvállas pólóval. Rendbe tettem magam, majd lementem az étterembe reggelizni. Egyszer csak arra lettem figyelmes, hogy csörög a telefonom.
' Annie hív ' - láttam a képernyőn, majd felvettem a telefont.
- Te tegnap este komolyan találkoztál a One Direction-nel?! - ordított bele a telefonba, mire elnevettem magam.
- Anniee, megsüketülök! - mondtam nevetve. - Igen, találkoztam velük, és megmondtam Liam-nek, hogy ő a kedvenced. Azt mondta, szívesen megismerne téged!
Annie még nagyobbat sikított e mondat hallatán.
- LIAM PAYNE TUDJA KI VAGYOOOK!
- Igen, tudja!
Már mindketten kacagtunk.
- Annie, most le kell tennem. Sietnem kell a mai ruhapróbára.
- Menj te kis mázlista. El sem hiszem, Liam tudja a neveem - még mindig teljesen fel volt pörögve.
- Na szia te kis bolond! - mondtam.
- Szia Elena - köszönt el.

Megreggeliztem, majd rohantam a ruhapróbára. Mikor bementem, ott volt az összes fiú, és szokásukhoz híven, természetesen hülyéskedtek.
- Ó, nézzétek csak ki van itt! - mondta Louis.
- Sziasztok!
- Szia Elena! - mondták kórusban.
- Nos, mit szeretnétek felvenni a mai interjúra? Illetve, igazából én már mindegyikőtöknek összeállítottam, hogy mit vegyen fel, de ha van más ötletetek, nyugodtan szóljatok!
- Nézzük mit hoztál! - mondta Harry, majd édesen rám mosolygott.
Megmutattam nekik az összeállításokat, és nagyon tetszett nekik. Így hát mindegyik fiúval külön-külön felpróbáltattam a ruhákat. Először Louis maradt bent a teremben.
- Mesélj magadról, Elena!
- Mit szeretnél tudni kedves Louis? - kérdeztem tőle nevetve.
- Mindent. Végülis, mostantól jó néhány hónapig együtt leszünk, így jó lenne, ha közelebbről is megismernénk egymást.
- Hát jó... Nagy One Direction rajongó vagyok, de azt hiszem ezt mondanom sem kell. A legjobb barátnőmet Annie Cole-nak hívják, és ma, mikor megtudta, hogy már találkoztam veletek, úgy beleordított a telefonba, hogy azt hittem mentem megsüketülök! Főleg mikor megtudta, hogy Liam, aki a legnagyobb kedvence, szívesen megismerné - mondtam, mire kitört belőlem a nevetés.
- Á, tehát nem én vagyok a kedvence. Értem... - nézett világfájdalmas arccal. - Nem, viccet félretéve mi abból sosem csináltunk problémát, hogy melyik rajongónk kit szeret a legjobban. Ó, és Elena! Ha már itt tartunk, neked melyikünk 'jön be' a legjobban? - kérdezte sejtelmes mosollyal, és elkezdte húzogatni a szemöldökét.
- Hát, ami azt illeti - kezdtem elpirulni - nekem mindig is Harry tetszett a legjobban. De, ott van Zayn is... Közülük mindig nehezen döntöttem.
- Hát ez nem igaz, neked sem én? - kérdezte, majd elkezdett szipogni.
- Na igen, azt azért hozzátenném, hogy ti így együtt vagytok a tökéletes csapat. Kiegészítitek egymást.
- Ez kedves - mosolygott rám. - Akkor folytassuk az "ismerkedést". Kutya?
- Csak volt...
- Macska?
- Nincs. De mire jó ez? - kérdeztem nevetve.
- Testvérek?
- Nincsenek.
- Értem... Szóval a legfontosabb dolgokat már tudom rólad - nevetett fel ő is.
Felpróbálta a ruhát, (és nem meglepően) nagyon jól állt neki.
Liam volt a következő. Ő tényleg olyan érzékeny fiú, de nagyon kedves. Azt mondta, szívesen körbevezet a városban, ha gondolom.
Niall-lel is felpróbáltattam a szettet, és vele rengeteget nevettünk. Észrevettük, hogy van egy közös tulajdonságunk: Mindketten imádunk enni.
Azután bejött Harry.
- Szia királylány! - köszönt édes mosollyal, mire elpirultam.
- Szia! Jó lesz ez a összeállítás?
- Tökéletes. Ez olyan... Olyan Harry Styles-os.
- Olyan szexi, tökéletes, elbűvölő  Harry Styles-os - gondoltam magamban.
Vele is nagyon jót beszélgettem, bár előtte picit szégyenlős is voltam.
Azután bejött Zayn. Nem mondott semmit, csak besétált. Jeleztem neki a kezemmel, hogy jöjjön közelebb.
- Ez így jó lesz? - magam sem értettem miért, de remegett a hangom.
- Igen - mondta, majd egymás szemébe néztünk. Azok a szemek... Gyönyörű, barna szemek hosszú szempillákkal.
Készen voltunk a próbával, és az esti interjújukon már azokban a ruhákban szerepeltek.

Az este hátralévő részében csak Zayn-re tudtam gondolni. Olyan furcsa érzésem volt, amilyen még soha. De hát, lehetetlen, hogy valakibe ilyen gyorsan beleszeress. Ráadásul Ő Zayn Malik, a világhírű One Direction egyik tagja... Én meg csak egy lány, akinek hatalmas szerencséje van.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése