2012. február 26., vasárnap

5. rész: Szerelmespár.(L)


Kivánszorogtam az ágyamból, és az ajtó felé indultam.
- Jól van, jól van megyek már! Az ajtót azért nem kell betörni.
Mikor kinyitottam az ajtót, nagy meglepetésemre Louis állt előttem.
- Azonnal meséld el mi történt tegnap! Mindent tudni akarok! - mondta, majd leült az ágyamra.
- Louis, reggel fél hét van, szinte még alszom. Azt sem tudom miről beszélsz.
- Dehogynem. Tudod te azt kicsi lány! Zayn... Te... Tegnap... A koncert előtt...
- Ja, vagy úgy. Hát... Láttad mi történt, nem?
- Láttam, de attól még nem tudom a részleteket. És szeretném tudni!
Már kezdtem bele a mondandómba, mikor csörgött a telefonom. Láttam, hogy Annie hív.
- Szia Annie..
- Szia Elena! Felébresztettelek?
- Nem, képzeld el valaki megelőzött - mosolyogtam Louis felé.
- Nahát, kicsoda?
- Louis - mondtam kuncogva.
- Ó, add át Louisnak üdvözletem. Te komolyan megcsókoltad Zaynt? - kérdezte, de olyan hangerővel, hogy még Louis is hallotta, és elkezdett nevetni.
- Szóval te is ezért keresel. Tudod mit? Kihangosítom a telefont, hogy mindketten hallhassátok, amit akartok, rendben?
- Nagyszerű ötlet - mondták kórusban.
-  De ne már gyerekek! Nem történt semmi érdekes. Csak egy csók volt.. Illetve kettő... Mi olyan izgi ezen?
- Kettő? - kérdezték egyszerre ledöbbenve.
- Elena, egy csók még hagyján, de kettő az már jelent valamit! Lehet hogy a legjobb barátnőm járni fog Zayn-nel! Ezt nem hi-szem el - kiabált a telefonba.
- Annie, majd később beszélünk, most le kell tennem. Szia! - nevettem fel reakciója hallatán.
- Ne már lerázol? Na jó, csak vicceltem, menj nyugodtan! Szia! Majd hívjál - köszönt el és letette a telefont.
- Na jó Louis, megtudtad amit akartál?
- Meg. Tudod mit? Hagylak is tovább aludni - kacsintott rám.
- Na, ezek után garantáltan nem fogok tudni visszaaludni. Inkább lemegyek reggelizni.
- Én is oda tartok. Majd lent találkozunk! - köszönt el Louis.

Gyorsan felkaptam egy szürke 'I Love New York' feliratú kapucnis pulcsit és egy cicagatyát pink tornacipővel.
Lementem reggelizni, ahol már mind az öt fiú ott volt. Zayn-nel próbáltam kerülni a szemkontaktust, ezért inkább a lehető legmesszebb ültem le tőlük.
- Mi van Elenával? Miért nem ül le ide? - kérdezte Harry, aki még semmit sem tudott a csókos 'incidensről'.
- Hosszú... - mondta Zayn.
- Ráérek. Na meséljetek! - mondta Harry.
- Zayn megcsókolta Elenát - hadarta Niall.

                              *Harry szemszöge*

Mi? Zayn és Elena? De én... Én nagyon kedvelem Elenát. Kedvelem?! Ez nem kifejezés. Kezdek egyre jobban beleszeretni.
- Értem.. Zayn, menj oda hozzá! - mondtam neki, hogy úgy tűnjön, mintha örülnék a hírnek. De valójában belül fájt ez az egész.
- Hát rendben - fogta rövidre a választ Zayn, majd oda botorkált az asztalhoz, melynél Elena ült.

                               *Elena szemszöge*

- Hát, ööö, szia Elena! - lépett az asztalomhoz Zayn.
- Szia - mondtam neki halkan, lehajtott fejjel, miközben körmeimet birizgáltam.
- Arra gondoltam, hogy esetleg te meg én... Elmehetnénk sétálni a városba... Mit szólsz hozzá? - túrt bele hajába.
- Hmm, rendben. Akkor majd találkozunk.

Felrohantam a szobámba, gyorsan felraktam egy kis sminket magamra és leengedtem a hajam.
Mikor leértem, Zayn már ott várt rám.
- Mehetünk? - kérdezte.
- Persze - mosolyogtam rá.
Elindultunk és sok nevezetességet megnéztünk Dublinban. Sok lány megállított út közben, és autogramot kért Zayn-től. Néhány lány még kicsit szúrós szemmel is nézett rám, amiért vele voltam. A városnézés közben sokat beszélgettünk. Sok mindent elmondtam neki az életemről. Azt is hogy mikor anya meghalt, milyen nehéz időszakon mentem keresztül. Meséltem neki Annie-ről is. Ő is sok mindent elmesélt magáról, hogy milyen nagy álma vált valóra, mikor bekerült az X-Factorba, és azt is, milyen jó barátokra talált a fiúk személyében. De azt is elmondta, neki is sokszor hiányzik az otthona, a családja, de hát ez a sztárság velejárója.
Már délután volt, mikor egy nagyon szép parkba értünk. Leültünk egy tóparti padra.
- Nagyon jól éreztem magam veled! - mondtam neki.
- Én is. Nagyon! - mosolygott rám.
- És... Ezután mi lesz?
- Te mit szeretnél? - kérdezte, majd összekulcsolta kezeinket.
Elpirultam. Zayn szavak nélkül is megértette mire gondolok. Közelebb hajolt hozzám. Már olyan közel volt, hogy leheletét arcomon éreztem. És akkor megcsókolt.
- Elena Smith, szeretnél a barátnőm lenni? - kérdezte, és rám mosolygott.
- Mindennél jobban! - mondtam, majd szorosan átöleltem.
Mikor a hotel felé tartottunk, még egyszer felültünk egy városnéző buszra.
Visszaértünk, elköszöntünk egymástól, utána pedig felrohantam a szobámba, és az első dolgom az volt, hogy megírjam Annie-nek a nagy hírt. ' Gigamegaultraszuper hírem van Annabell! Találd ki mi az! ' - küldtem el az üzenetet.
Két perc sem telt el, és már jött is a válasz. ' Csak nem az amire gondolok? Mert ha az amire gondolok, leesek a székről és elájuloooooooooook *O* '
' De bizony! Összejöttünk <3 '
' ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ ' - jött a válasz.
Gyorsan átvettem a pizsamámat, és befeküdtem az ágyamba. Életem eddigi legszebb napját hagytam magam mögött.

2 megjegyzés: