2012. február 25., szombat

4. rész: Csók.!?


Már két hete a fiúkkal tartottam a turnéjukon. A turné következő állomása Dublin volt. Egyre inkább úgy éreztem, hogy Zayn nem közömbös számomra. Ezen a napon bebizonyosodott, hogy az érzés kölcsönös. A koncert előtt felvettem egy szűkszárú farmert és egy rózsaszín DC-s pólót fekete tornacipővel.
- Másfél óra a kezdésig! Mindenki készüljön! - kiabálta a koncertszervező.
Intettem a fiúknak, hogy jöjjenek öltözni, de Liam és Niall még sehol sem voltak. Elsőként, ( mint mindig ) Louist öltöztettem fel.
- Hali hercegnő! - futott be az ajtón.
- Sziaa! Siess, nehogy késve kezdjétek el a koncertet. A szokásos öszzeállítás, csak kicsit feldobtam.
- Hát ez tök jó! Nagyon tetszik Elena - mondta mosolyogva.
- Örülök neki. Na gyorsan kapd fel!
- Köszi, már rohanok is és küldöm Liam-et és Niallt! Remélem már megérkeztek, mert az előbb még itt sem voltak.
- Rendben, de vigyázz, el ne ess ebben a nagy rohanásban - kiabáltam utána nevetve.
Liam és Niall is berohant az ajtón.
- Gyorsan Elena, hozd a ruhákat! Niall, mondtam hogy nem kellett volna bemennünk a Burger King-be! De nem, neked muszáj volt még oda is bemenni! - mondta Liam idegesen, mire én elkezdtem nevetni.
- Niall, nem rég ettél utoljára, és megjegyzem nem is keveset - mondtam neki, mire már Liam is nevetett.
- Jól van bocsi, de erőre van szükségem a koncert előtt.
- Na gyere te éhenkórász, felöltöztetlek - mondtam Niall-nek, és már sírva nevettem.
Gyorsan Liammel is végeztem.
Bejött Harry.
- Gyere Harry, nincs sok idő a kezdésig. És bocsi hogy ilyen soká tudtál csak jönni, de Liam-nek meg kellett állnia Niall-lel a Burger Kingben, mert erőre volt szüksége a koncert előtt.
Mindketten nevettünk.
Az ingje gallérját igazgattam, mikor kérdezett valamit.
- Egyébként, csak kiváncsiságból... Elena, neked van/volt otthon barátod?
- Nem. Már régóta nem. Csak egyszer volt, de az is már több mint egy éve - motyogtam. Ezzel a fiúval kapcsolatban nem sok jó emlékem volt...
- Értem. De izé, én tényleg csak úgy kérdeztem.. Szóval érted, öhm, semmi szándékom nincs... Na szóval érted - hadovált össze-vissza.
- Oké Harry, értem én - mondtam kuncogva.
Adott egy puszit arcomra, majd gyorsan kiviharzott az öltözőből. Elgondolkodtam rajta, hogy vajon miért kérdezte meg. Miért érdekli Harryt hogy van-e barátom? Ráadásul annyira zavarban volt utána.. Illetve, természetes hogy érdeklődik, hiszen már barátok vagyunk, és ahogy Louis is mondta, jó hogyha a lehető legtöbb dolgot megtudjuk egymásról. De ez akkor is elgondolkodtatott.
Már csak Zayn volt hátra. Nem köszönt, csak bejött. Semmit sem szóltunk egymáshoz, csak odaléptem hozzá, ráadtam a dzsekit, amit kiválasztottam. Azután jött az öve. Átbujtattam, majd elkezdtem bekapcsolni. Már nagyon közel voltunk egymáshoz, mikor felnéztem rá. Egymás szemébe néztünk, majd egyre közeledtünk egymáshoz egészen addig, amíg szánk össze nem ért. Ez a csók egy percig tartott, de vége lett, mikor berontott Louis.
- Hűha, megzavartam valamit? - kérdezte Louis.
- Nem, semmit, már készen van. Siessetek. Sok szerencsét!
Kirohantak, de Zayn egyszer még hátranézett.
Még pár percig azt sem tudtam, mi történt velem, mert ez a csók olyan varázslatos volt.
Mikor hallottam, hogy a koncert elkezdődött, a színpad mögé sétáltam, és oldalról figyeltem a fiúkat.
Sokszor elmosolyodtam, olyan aranyosak voltak. Zayn egyszer csak észrevett, és azután sokszor rám nézett. Olyan különös csillogással a szemében. Olyan szerelmesen.
Vége lett a koncertnek, és visszamentünk a hotelbe. A többiek már mind felmentek a szobájukba, és már csak Zayn volt a hallban. A lift ajtaja már becsukódott volna, mikor valaki megállította. Nagy meglepetésemre Zayn szállt be a liftbe.
- Nézd Zayn, én nem tudom mi történt, de ha akarod, tehetünk úgy mintha meg sem történt volna! És én sajnálom tényleg, nem akartam hogy mindez megtörténjen. Vagyis ne értsd félre akartam, hát hogy ne akartam volna? De.. - össze-vissza beszéltem, mikor Zayn számra tette mutatóujját, jelezve hogy maradjak csendben.
- Shh. Értem én Elena. De én nem szeretnék úgy tenni, mintha meg sem történt volna! Mert jó volt - közelebb lépett hozzám, szemembe nézett, majd megcsókolt. Ismét. És ez megint nagyon jó volt. A lift felért az emeletre, ahol a szobám volt. Elengedett karjaiból, integettem neki, majd elindultam a szobám felé. Bementem, ledőltem az ágyra és csak arra tudtam gondolni, milyen jó volt mindkét csók. Gyorsan írtam egy sms-t Annie-nek, hiszen ezt el kellett újságolnom neki.
" Nem hiszed el mi történt!!! ZAYN MEGCSÓKOLT! A többit majd részletesen elmesélem, ha felhívsz. Puszi.xx " - elküldtem.
Alig aludtam valamit az éjjel, mert csak Zayn-re tudtam gondolni. Sok-sok óra forgolódás után sikeresen elaludtam, de fél órával később fel is ébredtem, mert valaki hevesen kopogtatott az ajtómon...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése