2012. február 26., vasárnap

6. rész: Barcelona.

Másnap reggel olyan boldogan keltem fel, mint még azelőtt soha. Kibújtam az ágyból, fogat mostam, felvettem egy lila-kék kockás inget farmersorttal és egy fekete bakanccsal. Kisminkeltem magam, felcopfoztam a hajam, majd lementem a szálloda kertjébe friss levegőt szívni.
Már néhány perce sétálgattam, mikor valaki hátulról betakarta a szemeimet.
- Meglepetés - rögtön felismertem ezt az angyali hangot. Ezer közül is felismerném.
- Szia! - mondtam neki mosolyogva, átöleltem, majd egy puszit adtam szájára.
- Hát, ma elutazunk...
- Igen, de Barcelona is biztos nagyon szép hely! És ott van a tengerpart. Hmm... Már érzem a nap melegét, és azt a jó hangulatot, ami ott lehet - mondtam.
- Hé te lány! Ugye tudod, hogy nagyon szeretlek? - kérdezte Zayn. Most először mondta ki hogy szeret. És e mondat hallatán majdnem elájultam.
- Hát, most már igen - haraptam ajkamba - És remélem te meg tudod, hogy én meg téged szeretlek nagyon-nagyon! - bújtam hozzá, majd egy puszit nyomtam az orrára.
Hihetetlen boldogságot éreztem.

Este 6 körül elindultunk a repülővel Barcelonába.
- Már úgy várom Barcelonát! Végre valami igazán meleg hely. Na meg biztos jó csajok is lesznek ott! - mondta Niall huncut mosollyal az arcán.
- Niall neked kóros barátnőhiányod van! - mondtam, majd hátulról cseppet meglöktem a fejét, és összeborzoltam a haját.
- Az lehetséges. Folyton a csajokról beszél. Mióta is nem volt már barátnőd Niall? Egy éve? - kérdezte Harry. Élvezte, hogy szurkálódhat.
- Menjetek a fenébe! - kiabálta Niall, majd elfordult, és azt tettette, hogy megsértődött.
Mindenki elkezdett nevetni.
- Imádlak titeket fiúk! - mondtam, és rájuk mosolyogtam. - De különösen ezt a dögös szívtiprót itt mellettem - kacsintottam Zaynre.
Elmosolyodott, és válaszképpen kaptam egy csókot.
Az út nem tartott sokáig, de mivel már késő volt, elaludtam Zayn vállán.
Mikor megérkeztünk, nem akart felébreszteni, ezért kezében vitt a hotelig, felvitt a szobámba, és letett az ágyra. Mikor ki akart menni, utánaszóltam.
- Zayn, ugye tudod, hogy amióta leszállt a repülő nem alszom? - kérdeztem nevetve.
- Áhá, szóval cipeltetted magad? - kérdezte, és felhúzta szemöldökét.
Ajkamba haraptam, majd egy huncut mosollyal néztem rá. Néhány másodpercig Zayn csak állt az ajtó előtt, de egyszer csak elkezdett az ágy felé futni, rávetette magát, majd eszeveszetten elkezdett csikizni.
- Ne! Zayn, hagyd abba hallod? Áá, nem kapok levegőt! - kiabáltam, miközben sírva nevettem.
Néhány percig csikizett, aztán abbahagyta, és megcsókolt. Ismét elindult az ajtó felé.
- Szép álmokat hercegnő!
- Várj Zayn! Kérlek maradj itt velem!
- Tényleg ezt szeretnéd?
- Igen!
Visszajött, befeküdt mellém, mellkasára hajtottam fejem, és így aludtunk el.
Tévedtem, mikor azt mondtam, az a nap volt a legjobb, mikor összejöttünk. Nem, ez a nap még azt is százszorta felülmúlta.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése