2012. február 27., hétfő

7. rész: Szerelmi háromszög?!.

Reggel, mikor kinyitottam szemeimet, Zayn már nem feküdt ott mellettem. Gyorsan felkaptam a fejem, felültem, és a mellettem lévő párnán egy levelet találtam.
" Elena,
       Ma nagyon korán fel kellett kelnem, mert még rengeteget kell készülnünk a két koncert előtt, amiket itt tartunk. Sajnos ma nem lehetek veled, de legszívesebben az egész napot veled tölteném!. Légy jó, este találkozunk. Szeretlek!
                                        Zayn. "
A levél láttán halvány mosoly húzódott a számra.

Gyorsan összekészültem, felvettem egy kék magas derekú sortot egy fehér toppal, és egy fekete balerinacipővel. Úgy döntöttem, ezt a napot városnézéssel fogom tölteni. Megnéztem a Szent Család templomot, sok érdekes parkot, egyet még a tengerparton is sétáltam. Ránéztem az órámra, és már délután ötöt mutatott. Beültem egy Starbucksba, és megittam egy gyümölcsturmixot.
A nap kezdett lemenni, így úgy döntöttem, gyorsan megnézek még egy utcát, ahol sok szórakozóhely van. Kíváncsi voltam, milyen az esti élet Barcelonában. Bekukkantottam néhány helyre, és az egyikben ismerős hangra lettem figyelmes. Érdekelt honnan ismerős, ezért bementem.
- Bocsánat, kérem, elengednének? - tolakodtam a tömegben. Elég jó buli lehetett, mivel zsúfolásig teli volt.
Mikor a tömeg közepére értem, megláttam Harryt, aki láthatóan nem volt józan.
Odafurakodtam hozzá a tömegben.
- Harry! Te mit csinálsz itt? Te be vagy csípve? Azonnal el kell mennünk innen!
- De most miért Elena? Olyan j-jól érzem magam! - kiabálta Harry, de még a járása is bizonytalan volt.
- Ohh, de büdös vagy! Na gyere! - nagy nehezen kirángattam a tömegből, és elindultunk az utcán.
- Harry.. Szerinted mi történne, ha kiderülne, hogy Harry Styles, a One Direction legfiatalabb tagja, aki mellesleg még nincs is 18, amint Barcelonába ér, az első adandó alkalommal berúg?! - kérdeztem idegesen.
- Nyugi már Elena! Teljesen rendben van... M-minden - mondta, majd egyszer csak leült a földre egy házfalnak támaszkodva.
- Most meg mit csinálsz?!
Nem jött válasz, csak egy kába sóhaj.
- Na gyere, itt egy Mc'Donalds, beviszlek és veszek neked egy kávét, hátha javít valamit az állapotodon - mondtam, majd felsegítettem a földről.
Bevonszoltam az étterembe, bár eléggé megnéztek minket.
- Na jó, ülj le ide, és ne mozdulj amíg vissza nem jövök! Ja, és ha lehet meg se szólalj, mert messziről látszik, és öö érződik, hogy totál részeg vagy.
Gyorsan elmentem a pulthoz, vettem egy kávét, és siettem vissza Harry-hez.
- Ezt most idd meg! - mondtam neki.
- Rendben... Egyébként, Elena, én... Én sokat gondolkodtam.
- Igen? És miről gondolkodtál Harry?
- Hát hogy, én tétlenül nézem, ahogy az egyik legjobb barátom elsétál a lánnyal, akibe totálisan bele vagyok esve, és még csak nem is teszek semmit... Mert igen, Elena, én totálisan beléd vagyok esve - kortyolt egy nagyot az italába.
- Tessék? Ezt most komolyan mondod? Á, biztosan csak az ital beszél belőled... - az utolsó mondatot már nem hallotta, mert suttogva mondtam.
Hirtelen nem tudtam hová tenni amit mondott. Harry Styles szerelmes belém? És ezt egyáltalán komolyan gondolja?
- Oké, mindegy, nem kell válaszolnod, inkább siessünk vissza a szállodába, mielőtt valaki észrevesz... Bár kétlem, hogy itt senkinek sem tűntünk volna fel - mondtam, majd körbenéztem. Elég valószínű volt hogy sok embernek feltűnik, ha egy részeg tinisztár besétál egy Mc'Donalds-ba egy ismeretlen lánnyal.
Kivettem a táskámból egy nagy méretű kapucnis pulcsit, ami mindig nálam van.
- Ezt vedd fel, gyorsan! Még szerencséd, hogy ekkora táskát hordok, és ez mindig nálam van!
Harry felvette a pulcsit, és így szinte senkinek nem tűntünk fel.
Visszasiettünk a hotelbe, ahol már Liamék vártak minket.
- Hol voltatok? - kérdezte Liam.
- Hosszú. Vigyétek fel Harryt a szobájába. Menj kicsit közelebb hozzá, és érezni fogod, milyen állapotban van... - válaszoltam.
- Bűzlik az alkoholtól! Te jó ég Harry, mi a fenét csináltál? - kérdezte Louis.
Felvitték a szobájába, és én is elmentem a sajátomba.
Megfürödtem, majd gyorsan belebújtam a kedvenc pandás pólómba és egy csillagos pizsisortba. Kivettem egy nagy nutellát a minibárból, amit még én tettem oda reggel. Beültem a tévé elé, bekapcsoltam, és egyszer csak leragadtam egy dél-amerikai szappanoperánál. Fél órája néztem, mikor valaki kopogtatott. Odafutottam az ajtóhoz, kinyitottam, és Zayn állt előttem.
- Sajnálom hogy ma nem tudtam veled lenni! - nézett rám Zayn szomorúan.
- Semmi baj! A lényeg hogy most itt vagy! - mondtam, majd a nyakába ugrottam, és ő a levegőben megpörgetett.
- Hallottad mi történt Harryvel? - kérdeztem.
- Igen.. De majd holnap beszélünk vele.

Mindketten bebújtunk az ágyba.
- Ez meg mi? - kérdezte, majd felvonta szemöldökét.
- Meglepő, de egész érdekes. Igen, elég nyálas, de olyan izgalmas! Carlos most akarja megkérni Gabriela kezét! De ez még nem minden, mert Eva, aki két hónapja kómában volt, most tért magához, és még mit sem tud róla, hogy aki a balesete előtt eljegyezte, már mással akar összeházasodni! - mondtam nevetve.
- A te kedvedért még ezt is hajlandó vagyok végignézni! Mert... Mindennél jobban szeretlek Elena!
- Ezt tényleg, komolyan mondtad? - kérdeztem, majd örömömben majdnem elkezdtem sírni.
- Halálosan komolyan! - kacsintott rám.
Szorosan átöleltem, majd megcsókoltam.
- Én is mindennél jobban szeretlek téged! - suttogtam.

Zayn már rég aludt, mikor én még szüntelenül Harryn gondolkodtam.. Arra jutottam, hogy holnap megbeszélem ezt vele. Hiszen ki tudja, hogy komolyan gondolta-e.


1 megjegyzés: