2012. április 8., vasárnap

20.rész: So much for my happy ending..


Letelt a két nap gondolkodási idő. Azt hiszem mondanom sem kell, hogy ez a két nap nagyon rosszul telt. Még sosem voltam olyan helyzetben, mint amilyenben akkor. Ennyire döntésképtelen még sosem voltam azelőtt.
Viszont nem maradt több időm, így döntést kellett hoznom. Igyekeztem emészteni magamban a döntésem következményeit.
Aznap reggel szokatlanul hamar ébredtem. Csak forgolódtam az ágyamban, míg végül valamilyen módon a fényképezőm került a kezembe. Felemelő érzés volt visszaemlékezni arra a sok szép, vagy éppen fájdalmas emlékre, amelyek meg voltak örökítve. Hosszas lapozgatás után megtaláltam azokat a remekműveket, amelyeket én és Annie készítettünk azon estén, mielőtt Londonba jöttem.
Annie azóta is iszonyú hálás azért a mesterműért.


Aznap Annievel elmentünk a Starbucksba is, és azt hiszem rólam is készültek egész jó képek. Csak hogy szerény legyek.



Mindig nevetnem kell, ha arra gondolok, Annie és én mennyi hülyeséget csináltunk már együtt.
Nagyon belemerültem a képnézegetésbe. Már nem is tudom mennyi ideje nézegethettem őket. Különösen leragadtam a Harryvel készült fotóimnál. Arcomon legördült egy könnycsepp.
Hirtelen visszazökkentem a valóságba, mikor a telefonom csörgésére lettem figyelmes. Harry neve villogott a kijelzőn.
- Jó reggelt Harry.. - ha akartam sem tudtam volna jókedvű lenni.
- Szépséges reggelt hercegnőm! Valami baj van? - kérdezte. Érezte a hangomon, mennyire letört vagyok.
- Nem.. Semmi, tényleg - próbáltam egy mosolyt erőltetni arcomra, bár ezt ő nem láthatta.
- Elhiggyem? Na jó, elhiszem. Akkor ez esetben gyere egy óra múlva az Eiffel-torony tetejére. Ott várlak - időt sem adott válaszra, már le is tette a telefont. Hangja titokzatosnak és sejtelmesnek tűnt.
- Ó édes istenem. Mégis hogy a fenébe mondjam el neki a döntésemet? - dünnyögtem magam elé, arcomat pedig kezeimbe temettem. Könnyeimet nagy nehezen letöröltem, erőt vettem magamon és felálltam.

A lehető leggyorsabban összekészültem. Visszafogottan kisminkeltem magam, hajamat pedig kontyba fogtam. Felvettem egy laza farmeringet, egy sötétkék farmert, és magamra kaptam egy vastag, barna kötött kardigánt, ezen kívül a kedvenc sálamat is, mivel nem volt túl fényes az idő.
A hotel csak néhány utcára volt a csodás építménytől, de akkor az a tizenöt perc egy örökkévalóságnak tűnt. Minden gondolatom az volt, hogy mégis hogyan közöljem majd Harryvel, hogy itt maradok. Igyekeztem erős maradni, de bevallom, akkor ez volt számomra a lehető legnehezebb dolog a világon.
Felértem a torony tetejére, és Harry már ott várt, azzal az angyali mosollyal az arcán. Fogaimat összeszorítottam, és folyamatosan csak azt hajtogattam magamban, hogy maradj erős! Maradj erős!
- Szia gyönyörűségem! - mondta, majd megcsókolt.
- Szia...
- Na, Elena! Látom, hogy van valami baj. Mondd el kérlek!
- Tényleg nincs semmi.. Elárulod, miért jöttünk ide? - kérdeztem erőltetett mosollyal az arcomon.
- Mindjárt meglátod, de előbb hunyd le a szemed! - mondta, majd megfordított, ő pedig hátam mögé lépett.
- Harry.. Mégis mi.. Mit csinálsz? - kérdeztem, ezúttal végre őszinte, izgatott nevetéssel. Egy pillanatra elfelejtettem a gondokat.
Nem válaszolt. Hirtelen azt éreztem, hogy valamit nyakamra tesz, majd hátul összekapcsolja.
- Most már kinyithatod - suttogta fülembe.
Kinyitottam szemeimet, és nyakamon egy gyönyörű ezüstnyakláncot pillantottam meg. Tényleg csodaszép volt. Egy H és egy E betű voltak összefonódva a medálon.
- Ezt vedd annak a jeléül, hogy örökké szeretni foglak! - mosolygott rám.
- Ez csodaszép.. Tényleg... Nagyon... - nem tudtam befejezni mondandómat, mert szó szerint zokogni kezdtem.
- Elena. Hé! Mi a baj? - magához húzott, és megpróbált megnyugtatni, de még maga sem tudta miért vagyok ennyire összetörve, mikor látszólag semmi okom nem lett volna rá.
- Harry.. Én úgy döntöttem, hogy - mély levegőt vettem - itt maradok Párizsban. Itt maradok gyakornoknak, ameddig csak lehet - ajkamba haraptam, és lesütött szemekkel vártam a reakciót.
- Mi? Elena, ezt nem teheted! Én bíztam benne, hogy jól döntesz. Hogy a szívedre hallgatsz majd. De.. Tényleg ezt súgja a szíved? És... És akkor mi lesz velem? Velünk! - cseppet felemelte hangját.
- Kérlek Harry, érts meg engem! Nagyon kérlek! - szüntelenül tekintetét kerestem, de nem akart a szemembe nézni.
- Megérteni? Nem.. Ezt nem tudom felfogni. De ha te tényleg, komolyan ezt szeretnéd, akkor ég veled Elena Smith!
- Ne! Kérlek ne menj el! - kiabáltam utána zokogva. De még csak hátra sem nézett, csak elment.. Ott hagyott, végtelenül, magányosan. A szívem szakadt meg, mikor arra gondoltam, talán itt most vége ennek az egésznek. Örökre. Az eső egyik pillanatról a másikra szakadni kezdett, én pedig összerogytam, és a földre ültem. Csak sírtam. Közben minden egyes emlék végigfutott az agyamon, amit Harryvel éltem át. Teljesen elveszítettem az időérzékemet, de hirtelen felkaptam a  fejem, és ránéztem az órámra.
- Negyed négy? A fiúk gépe négykor indul. Ó ne... - hirtelen felpattantam - Muszáj elérnem! - suttogtam. Nem tartottam helyesnek, hogy így váljunk el.
Szó szerint végigrohantam a városon, hogy elérjek a reptérig.
Perceken múlt, hogy odaértem.
Odarohantam a fiúk gépéhez, és ők már majdnem felszálltak, mikor utánuk kiabáltam. Pontosabban Harry után.
- Harry! - amint meghallotta hangomat, azonnal hátrakapta fejét.
- Elena? - tágra nyílt szemekkel meglepetten rám nézett,majd odarohantunk egymáshoz, ő pedig felkapott, és hosszan megcsókolt. Annyira szenvedélyesen, mint még sosem. Talán azért, mert érezte azt, hogy talán ez lesz az utolsó igazi csókunk.
- Istenem, annyira fogsz hiányozni! De nem akartam így, búcsú nélkül elválni. Annyira nagyon szeretlek! - suttogtam, közben minden egyes mondatom után apró csókokat adtam neki.
- Te is nekem! Iszonyúan... Ne haragudj, hogy ilyen voltam - nagyon szorosan magához ölelt.
Megráztam fejem, jelezve, hogy ezért igazán nem kell bocsánatot kérnie.
Könnyeimmel küszködve kimondtam életem talán legfájdalmasabb mondatát.
- De úgy érzem, így nincs értelme folytatni . Te ott, én itt. Egyikünknek sem lenne jó.. - suttogtam, és közben könnyeim szüntelenül csak hullottak.
- Shh! - letörölte könnyeimet - Talán életem legnagyobb hibáját követem most el, de én is így gondolom.
Fejemet vállára hajtottam, és még mindig csak sírtam.
- De ettől függetlenül tudnod kell, hogy szeretlek! Ez sosem fog változni - felemelte államat, és mélyen a szemembe nézett, majd a nyakláncra mutatott - Erről jusson mindig eszedbe, hogy szeretlek! Örökké!
Bólogattam, de nem volt erőm semmit sem mondani. Szép is volt abban hinni, hogy ez a csoda örökké tart majd..
A többi fiútól is elbúcsúztam. Odamentem Liamhez, és szorosan átöleltem.
- Ne aggódj, vigyázunk Hazzára! - mosolygott rám.
- Helyes! - suttogtam, majd adtam egy puszit arcára.
Niall odalépett hozzám, és adott egy hatalmas puszit.
- És ezek után ki lesz az, akivel olyan jókat fogok enni? És ki fog nekem szerelmi tanácsokat adni? - kérdezte lefelé görbülő szájjal. Rámosolyogtam, és én is adtam neki egy puszit.
Lou szokásához híven felemelt, és jó erősen megölelgetett.
- Jaj te mókamester, úgy fogsz hiányozni! - suttogtam fülébe.
- Te is - dünnyögte, majd "továbbadott" Zaynnek.
Ezúttal nem érdekelt mi volt köztünk azelőtt, szorosan átöleltem. Vele nem kellettek szavak, hogy megértsük egymást. Adott egy puszit fejemre, majd elengedett.
Az indulás előtt még egyszer utoljára megfogtam Harry kezét, de el kellett engednem, és akkor legbelül teljesen összetörtem.
Ők elmentek, én pedig itt maradtam. Azon gondolkoztam, hogy az utóbbi időben rossz döntések sokaságát hoztam meg, és ezt csakis magamnak köszönhettem.
- Maradj erős Elena! - suttogtam, majd a még csepergő esőben hazaindultam. Végig a nyakláncot kémleltem, és egy apró fehér kőre lettem figyelmes az E betűben.
- Mindig szeretni foglak Harry! - motyogtam, majd felnéztem az égre, és ismét sírni kezdtem.

Ennyit az én történetem boldog befejezéséről...

25 megjegyzés:

  1. wíííí résen vagyok ám.:DDDD itt nézem az oldalt minden nap, hogy mikor lesz már új, és végreee.
    Hazza :((( ugye össze fognak még jönni ?
    amúgy ezen a részen komolyan besírtam!!
    elképesztő vagy! új részt, hamar. xx

    VálaszTörlés
  2. uristenuristenuristem. egyszerüen hihetetlen vagy Etus. és igen sikerült megringatnood. légy büszke :) uristen a nyaklááánc <3 helena 4ever. és aki ezek után azt meri mondani hogy Zayn-nel jöjjön össze azt komolyan mondom felkeresem és kupán vágom xD huhuhu következőt nagyon gyorsan.. és össze fognak még jönni. ez nem kérés hanem kijelentés. najó lécci jöjjenek ujra össze ! najóvan befogom máe :) nagyon siess a kövivel. imádlak. hihetetlen tehetséges vagy :)

    VálaszTörlés
  3. juuj de imádlak titeket kis Styles-ok. <3 *-* Annyira örülök, ha tetszik *-* Laura, örülök hogy sikerült <3<3 Köszönöm mindkettőtöknek :') <3 juuj nem győzöm elégszer mondani mennyire szeretlek titeket <3<3

    VálaszTörlés
  4. én jobban imáádlak tee kis irópalánta :) <3

    VálaszTörlés
  5. oh my goodness. rohadt jó! nagyon nagyon tehetséges vagy, és wáhh! na jó lenyugszom.:DD majdnem sírtam.:( de nem baj.;D hihetetlenül jó! és igen, talán tényleg Harry drága az igazi.:o következőt nagyon hamar.:)

    VálaszTörlés
  6. eeeeeeeeeej. Hazza baby <3<3 Ugye még együtt lesznek? Együtt kell lenniük! Annyira tehetséges vagy*-*!!
    ui.: laura styles-nak igaza van! Aki szerint Zayn-nel jöjjön össze, azt megyek és én is kupán vágom! :'DDDDD xd

    VálaszTörlés
  7. Köszi lányok! <3 örülök ha tetszik :) na ugye hogy Harry <3 Ki más? <3

    VálaszTörlés
  8. Látod Laura? Te megmondod a tutit :DDDDD <3

    VálaszTörlés
  9. uristen. sírtam, de komolyan. iszonyat jó! fantasztikus. szeretem. imádom. na jó befejeztem:$ Harry drága:'( ugye össze fognak még jönni? viszont azt ajánlom, hogy Zayn-nel hagyják egymást békén, mert Harry+Elena a tökéletes pár! <3

    VálaszTörlés
  10. jaa és laura styles ezen a kupán vágáson jót röhögtem.:""""""DD

    VálaszTörlés
  11. örülök neki :D

    VálaszTörlés
  12. nagyon rég írtam kommentet, de most írok^^ sikerült megríkatnod :( de ez jó jel, mert ezek szerint nagyon jól írsz! Siess a következővel! De remélem összejönnek még Harry-vel

    VálaszTörlés
  13. nagyon nagyon nagyon nagyon nagyon ügyes vaaaaaaaagy *-* nagyon szépen kérlek siess a következővel:$<3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönööm :)) Ma lehet hogy írok új részt!:D<3<3

      Törlés
  14. juj annyira jó*.* nem akarsz írónő lenni? mert lehetnél. piszok jóóó.:DD és tényleg, maradjon csak Harryvel!. Félek, hogy laura styles kupán vág.xddd

    VálaszTörlés
  15. istenemm de cuki a Harry hogy nyakláncot adott Elenának*-* <3<3 Akkor ugye még biztos h össze fognak jönni? Siess a folytatássall:DDDDDD

    VálaszTörlés
  16. Ma fedeztem fel ezt a fantáziára bízott történetet, amire ráismertem a legnagyobb álmomra.*-* Nagy hatással voltak rám ezek a fejezetek. Remélem hamarosan folytatod, mert én már majd leesek a székről, ammyira izgulok. ;) Jókat írsz, nemtudom hány éves lehetsz de valahogy érzem ha így folytatod akkor ezzel kapcsolatban sikeres jövőd lehet! :) Mellesleg Harry a kedvencem szóval ma körülbelül 3-szor elolvastam az egészet elejétől a végéig.Pesze nem csak Harry miatt a Te írásod is nagyon megfogott! Csak így tovább! És folytaaasd mert nagyon várom! ;P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hozzateszem nekem is volt egy-ket olyan idoszak ahol nemtudtam kit/mit szeretek/szeretnek jobban... ;) Korulbelul mennyi ido alatt irsz meg egy fejezetet? Csak mert nagyon szeretnem olvasni tovabb ahogy Mindenki mas1 :D Remelem visszairsz mert kivancsi vagyok. :) Varom a valaszod! :)

      Törlés
    2. most vettem csak észre amit írtál. és nagyon nagyon aranyos vagy! tényleg kimondhatatlanul örülök neki, hogy ennyire szeretitek!:") egy fejezetet olyan másfél óra alatt.:O :D
      #szeretlekimádlakkösziakommentetnagyonjólesett ♥

      Törlés
    3. Nekem a torteneteid esnek jol. De nagyon! :) <3

      Törlés
  17. Válaszok
    1. na laura styles itt egy álldozat akit kupán vághatsz...xDD am szerintem is maradjon Harry-vel...:D

      Törlés