2012. március 18., vasárnap

14. rész: Újra itthon.



Végre elérkezett a nap, mikor hazamentünk. Legalábbis amikor én hazamentem.

Reggel felkeltem, bementem a fürdőszobába, hajamat kivasaltam, felvettem a kedvenc lila ruhámat egy virágos harisnyával és egy fehér sállal.  Az előző nap összekészített ruhákat, cipőket és a többi szükséges dolgot bepakoltam a bőröndömbe, és elindultam a szálloda földszintjére. Amint leértem, megpillantottam Harry-t.
- Szia Harry! Mi újság? – kérdeztem mosolyogva. Még nem is sejtettem, hogy neki koránt sincs ilyen jó kedve.
- Te és Zayn? Ismét együtt vagytok? Hát persze… Hogy is gondolhattam volna, hogy te meg én valaha együtt leszünk? Csak a játékszered voltam, vagyok és leszek.. – zúdította rám összes mondanivalóját.
- Harry, kérlek érts meg! – mentegetőztem.
- Attól, hogy te nem vagy biztos a saját érzéseidben, az enyémekkel még nem kell játszadozni!
Teljesen igaza volt.. De akkor is fájt, amit mondott.
Elindult a hotel bejárata felé.
- Harry,  kérlek várj!
-  Nem! Én mindig ezt mondtam. Minden egyes alkalommal. De sosem maradtál ott velem. Zayn mindig fontosabb volt. Ezúttal én megyek el Elena! – elfordult, és kiviharzott a szállodából.
Fájt, amiket mondott. Nagyon fájt. De sajnos tudtam, hogy ami elhangzott a száján, az teljesen igaz volt.
Megérkezett Zayn.
- Jó reggelt tündérem! – mondta, majd adott egy puszit ajkaimra.
-  Neked is! – dünnyögtem halkan. Még mindig Harry szavai jártak a fejemben.
-  Mi a baj? – kérdezte aggódva. Nem mondhattam el neki mi bánt, hiszen ő nem is tudott róla, hogy nekem és Harry-nek nem éppen baráti viszonyunk van egymással…
-  Semmi. Indulhatunk? – próbáltam elterelni a témát.
Bólogatott, majd elindultunk a taxi felé, ami már kint várt.
A repülőút nagyon lassan telt. De valószínűleg csak nekem, mivel már alig vártam, hogy találkozzak az otthoniakkal. Mikor végre megérkeztünk, szó szerint lepattantam a repülőről.
Taxit fogtunk, és végre elértünk a várva várt helyre. Haza. Kiszálltunk a kocsiból, kivettük csomagjainkat, és elindultunk a kis házikó felé, amit az otthonomnak hívok.
- Elena, most én izgulok, de nagyon. Az apád… Mi lesz, ha meg akar ölni? – kérdezte ijedten, mire én elkezdtem nevetni.
-  Nyugodj meg Zayn, azért ennyire nem rossz ember. Kicsit szélsőséges figura, az biztos, de hidd el, nem is olyan rossz arc, mint ahogy képzeled! – bíztattam, majd adtam egy csókot ajkaira.
Becsöngettünk a házba, és óriási meglepetésemre Annie nyitott ajtót. Örömömben egy óriásit sikítottam, ledobtam csomagjaimat a földre, és nyakába ugrottam.
-  Istenem Annie, annyira hiányoztál! – suttogtam, mikor még mindig szorosan öleltem.
-  Te is! De… - elakadt a lélegzete – most menj az utamból kedves Elena! A ráadás mögötted áll. Egy félisten - suttogta szinte már csorgó nyállal, mikor Zayn-re nézett.
- Hali! - integetett Zayn.
Annie majdnem elájult. Amint beértünk a házba, Annie elkezdte Zayn-t faggatni ilyen-olyan dolgokról. Levegőt sem kapott az izgatottságtól.
- És én már nem is kapok ölelést? - kérdezte apa, mikor kilépett a konyhából. Azon az aranyos mackó hangon szólt hozzám, amit annyira imádtam. Apukám minden értelemben olyan volt, mint egy medve.
- Apuuuuu - odafutottam hozzá, és szorosan átöleltem.
- Nagyon hiányoztál kislányom! De... Á, gondolhattam volna, hogy azt is hozod - mutatott Zayn-re.
- Apu, neve is van. Zayn.. - mondtam nevetve.

Bemutatkoztak egymásnak. Zayn-t még sosem láttam ennyire csöndesnek. Később persze már sikerült kicsit feloldódnia. Egészen összehaverkodtak. Felmentünk az emeletre, ahol megmutattam Zayn-nek a szobámat. Egészen pici, de nagyon otthonos.
- Milyen szép ez a szoba. Olyan, akárcsak te. Elegáns, visszafogott, de mégis gyönyörű.
Elpirultam. Hihetetlen, Zayn milyen jól tud bókolni.
- Zayn, kérhetnék tőled valamit?
- Persze, akármit! - mosolygott rám.
- Eljönnél velem a.. A temetőbe? Szeretném meglátogatni anyát.. - suttogtam.
- Hogyne. Persze. Induljunk?
- Igen, mielőtt besötétedik.

Megérkeztünk a temetőbe. Eléggé fáztam, mivel akkorra már lehült a levegő, és a szél is fújdogált.
Odaléptem anya sírjához, és rátettem egy csokor virágot.
- Hihetetlen, milyen hamar elveszítettem.. És csak akkor jöttem rá igazán, mi mindent tett értem, mikor meghalt. Milyen érdekes, hogy az ember akkor kezdi el értékelni azokat a dolgokat, amiket eddig természetesnek vett, mikor már késő. Nagyon késő.
Csak ültem ott, csöndesen. A szél hirtelen felerősödött. Felkapta hajam, és átfújt a kabátomon is, ezért elkezdtem nagyon fázni. De anya közelsége mégis melegséggel töltött el, ezért nem akartam elmenni. Felálltam, és odaléptem Zayn-hez, aki csak szótlanul nézett engem. Zayn végigsimított a kezemen, végül elért az ujjaimhoz, és összekulcsolta övéivel.
- Sajnálom! - suttogta hajamba.
Csak egy sóhajjal válaszoltam, és odabújtam hozzá. Egy bólintással jeleztem, hogy indulhatunk.
Még egyszer hátrafordultam.
- Szeretlek anya! - suttogtam, majd egy könnycsepp gördült le arcomon.

Nagyon izgatott voltam az esküvő miatt, és már nagyon szerettem volna látni a keresztanyukámat. Ilyen izgatottsággal feküdtem le aludni, ezúttal egyedül. Apa természetesen nem engedte, hogy Zayn-nel aludjak. Azt találta a legjobbnak, ha a ház két legtávolabbi pontján alszunk el.
Reggel kopogásra ébredtem...

7 megjegyzés:

  1. annyira jó, hogy hihetetlen <3
    nagyoon várom a következőőőőőőőt!!!

    VálaszTörlés
  2. <3 ahhhhwwww :) remélem harry kopogtat :D annnyira joo. egyrejobbbbbbbb és jobbb lessz <3 <3 :)

    VálaszTörlés
  3. imádoooooooom. nagyon ügyi vagy!:) izgatottan várom a kövit!:D

    VálaszTörlés
  4. fantasztikus!! nagyon nagyon jól írsz! :) siess a következővel, már nagyon várom!:)

    VálaszTörlés
  5. Zaaaayn milyen aranyos*-* mint mindig persze.:D
    annyira, de annyira tetszik ahogy írsz!:) nagyon várjuk a folytatást!

    VálaszTörlés
  6. iszonyat jó:DD szegény Elena.:( Zaaayn *-* siess a folytatással !:D

    VálaszTörlés
  7. Maradjon Zayn-el! :):D

    VálaszTörlés