2012. március 4., vasárnap

9. rész: -Nem értelek!



A következő napon a fiúk telt házas koncertet adtak a Gran Teatre del Liceu-ban. És ez még nem volt minden, mert a rákövetkező napon még egy ugyanilyen koncert várt rájuk, amelyre minden jegy elkelt, csak ezt egy szabadtéri színpadon tartották. Ezen a napon délelőtt felkeltem, felvettem egy félvállas szürke pulcsit és egy sortot. Lementem a szálloda éttermébe, ahol megpillantottam Zaynt.
- Jó reggelt édesem! - karoltam át hátulról.
- Neked is hercegnőm! - megfordult, majd azzal a lendülettel adott egy csókot ajkaimra.
- Nem megyünk el sétálni a nagy koncertetek előtt? - néztem rá bociszemekkel.
- Kérése számomra parancs! - hajolt meg előttem.
- Hát, akkor induljunk is uram! - mondtam nevetve. Bár kicsit féltem az elindulástól, mert az idő nagyon borús volt. Így félő volt, hogy elered majd az eső.

Sétálgattunk már egy ideje, mikor hirtelen rengeteg rajongóra és újságíróra lettünk figyelmesek, akik mind felénk tartottak.
- Remek... Már csak ez hiányzott.. - mondta Zayn suttogva.
Hirtelen elengedte a kezem, amit furcsálltam is. Miért engedte el?
- Zayn, ez a szerencsés lány csak nem a barátnőd? Zayn, együtt vagytok? - jöttek minden felől a kérdések.
- Nem, mi csak barátok vagyunk. - mikor ezt a mondatot kimondta Zayn, hirtelen teljesen leblokkoltam.
Hogy mi? Csak barátok? De hiszen azt mondta, mindennél jobban szeret. Vagy talán szégyell mások előtt?
Számomra nem is lenne kérdés, mit válaszolnék. És nem csak azért mondanám el mindenkinek, hogy felvágjak, mert ő egy sztár, hanem mert tényleg szerelmes vagyok belé.
A többi kérdést már nem is hallottam, mert teljesen elvesztem a sok kérdésben, ami bennem kavargott.
Néhány perc múlva egy kézre lettem figyelmes a vállamon.
- Elena, minden rendben? - kérdezte Zayn.
Felé fordultam, majd kérdően ránéztem.
- Miért mondtad, hogy mi csak barátok vagyunk? Vagy neked ez csak egy barátság?! Mert akkor elég érdekesen viselkedsz azzal, akit a "barátodnak" hívsz! - mondtam idegesen.
- Elena, te is tudod, hogy ez nem ilyen egyszerű. Az imidzsem miatt is kellett ezt mondanom.
- Az imidzsed miatt?! Ezt ugye nem mondod komolyan? Szégyellsz, vagy mi?
- Kérlek, érts meg!
- Nem Zayn, NEM ÉRTELEK. És ne mond azt hogy IS, mert tudom, hogy ez az egyetlen oka. És ha az emberek előtt nem vagy képes felvállalni azt, hogy együtt vagyunk, akkor nincs is miről beszélnünk.
- Kérlek Elena! - mondta, majd megfogta karjaimat.
- Vedd le rólam a kezed! És hagyj békén! - löktem el magamtól, majd elfutottam.
Meg sem álltam egy eldugott kis tóig. Leültem a fűbe, és teljes erőmből elkezdtem zokogni.
Felnéztem az égre, majd elkezdett zuhogni az eső.
- Nagyszerű. Életem legszebb napja... - hajtottam fejemet a térdeimre.
Ott ültem már vagy egy órája, mikor valaki mögém lépett.
- Elena, mit csinálsz te itt, az esőben? - hátrafordultam, majd megláttam Harryt, akinek egy esernyő volt a kezében.
Leült mellém, és fejünk fölé rakta az esernyőt.
- Na, meséld el kérlek! - csípte meg karomat, mire egy halvány mosoly húzódott a számra annak ellenére, hogy mennyire magam alatt voltam.
- Én egyszerűen nem értem Zaynt.
- Miért? - kérdezte, majd felvonta szemöldökét.
- Azt mondta az embereknek, hogy mi csak barátok vagyunk. Barátok?! Nekem eddig nem úgy tűnt. Képes volt nekem azt mondani, hogy az imidzse miatt. Hát szép.
- Hát, Elena... Most mondanám hogy sajnálom, de tudom, hogy ezzel úgy sem tudnálak megvigasztalni. És ezután hogyan tovább?
- Az lenne a legjobb, ha szakítanánk. Tudhattam volna, hogy ebből úgy sem lesz semmi. Ő egy sztár, én meg csak egy hétköznapi lány. Nem egy ilyen lányra vágyik, hanem egy Malibu barbira, akit mindenkinek mutogathat. Én pedig sosem leszek olyan - bámultam magam elé.
- Ugyan már Elena. Te is tudod, milyen fantasztikus lány vagy! Viszont ebben sajnos nem tudok segíteni, de nézd csak, van itt neked valami - nyúlt bele zsebébe, majd kezembe adott egy papírt.
Kinyitottam, és egy meghívót találtam.
" Meghívó Elena Smith részére, a londoni jótékonysági bálra.
                                                           Július 22. 19 óra. "
- Ez miféle bál? - kérdeztem, miután elolvastam a szöveget.
- Egy bál, amit minden évben megrendeznek befolyásos embereknek. Minket is meghívtak. Vagyis, nem csak hírességek vesznek részt rajta. Néhány "civil" is hivatalos erre a bálra. Köztük te is! - mosolygott rám.
- Mindez remek. Csak kár, hogy nincs mit felvennem. Na ennyit erről is. - felálltam, majd eldobtam a papírt.
Elindultam vissza a szállodába.
Harry utánam futott.
- Most meg mi van? Elena, csak azért, mert nincs báli ruhád, nem mondhatod, hogy el se jössz. Megoldjuk.! - nézett rám.
- Harry, nagyon szépen kérlek, hagyj most ezzel! Nincs hozzá hangulatom, hogy ezzel foglalkozzak.
Felfutottam az emeletre, ahol a szobám volt.
Nekidőltem a falnak, majd kezeimbe temettem arcomat.
Egyszer csak valaki kopogott.
- Szia... - Zayn állt előttem lehajtott fejjel.
- Gyere be, mondanom kell valamit!
Bejött, és ahogy becsukta az ajtót, bele is kezdtem a mondandómba.
- Szerintem szakítanunk kellene. Nem illünk össze. Vagyis, eddig nagyon úgy tűnt, de most teljesen elbizonytalanodtam. Te egy világsztár vagy, több millió lány álma. Én meg csak egy átlagos lány a sok közül. Hozzád nem ilyen való. Hanem olyan, akit fel is mersz vállalni.
- Elég.! Elena, te komolyan nem értesz? - hirtelen belevágott a szavamba.
Kérdően ránéztem.
- Ha lehetne, az egész világnak büszkén kikiabálnám, hogy te vagy a barátnőm. A lány, akibe szerelmes vagyok. De én ezt nem tehetem meg. Hát tényleg nem fogod fel?
- Képzeld el, nem fogom fel! Kiismerhetetlen vagy... De tudod mit? Szakítsunk! Ezzel minden problémádra megoldást találunk. Menj, és keress valakit, akit bátran mutogatsz mindenkinek!.- mondtam, miközben már elkezdtem sírni.
- Annyira felfújtad ezt az egészet! De oké, ha te ezt akarod, hát legyen így.. - mondta, majd kirohant a szobából.
Levetettem magam az ágyra, és ismét elkezdtem zokogni.
Azt hiszem mondanom sem kell, életem legrosszabb napját hagytam magam mögött.




3 megjegyzés:

  1. Ez is nagyon nagyon jó lett!:)
    Folytatást!!!

    VálaszTörlés
  2. fuu tök jó;D
    de remélem nem örökre szakítanak.:(
    várom a következőt

    VálaszTörlés
  3. ma kezdtem el olvasni, és iszonyat jó:D:D
    siess a következővel ;D

    VálaszTörlés