2012. július 25., szerda

Díj 2.0

Úristen.:') Blogom megkapta a második díját is, aminek kimondhatatlanul örülök.
Nikol Horváthtól kaptam, nagyon köszönöm neki!


1. Tedd ki a díjat!
2. Köszönd meg annak, akitől kaptad!
3. Írj 10 dolgot magadról!
4. Küld tovább a díjat!
5. Szólj mindenkinek a díjról!

Az első megvan. A második is. Még egyszer nagyon köszönöm!
A harmadik:
1. Író szeretnék lenni.
2. Felnőttkoromban Londonban szeretnék élni.
3. Belieber vagyok két éve. 
4. A legnagyobb álmom, hogy Harry Styles felesége legyek:$ (Ám erre tudom hogy nagyon kevés az esély.)
5. Nagyon érdekel a festészet. 
6. Megszállott Miley Cyrus és Cher Lloyd rajongó vagyok.
7. A barátaimért bármit megtennék.
8. Egyszer szeretném kipróbálni a modellkedést.
9. A kedvenc Disneys karakterem Sonny Munroe. Imádom hogy olyan őrült.
10. Nagyon hálás vagyok nektek, hogy olvassátok a blogom, mivel ez tényleg nagyon fontos nekem.

A negyedik: Jelenleg egy blog van, akinek továbbküldeném a díjat. 

Az ötödik: Kész.:)


18 megjegyzés:

  1. Megérdemled ezt a díjat, mert nekem ez a kedvenc blogom.!:)♥

    VálaszTörlés
  2. De aranyos vagy!*-* Köszönöm♥♥♥

    VálaszTörlés
  3. Gratulálok neked!! Megérdemled a díjat. De amúgy rosszul írták: a legtehetségesebb bloggernek/bloggerinának szánták, de te még azon is túl teszel.! :)) És ez így igaz.! Puszi : az egyik legnagyobb rajongód. ♥♥

    VálaszTörlés
  4. istenem, már nem győzök mit írni, annyira szeretlek titeket♥♥♥

    VálaszTörlés
  5. nagyonnagyon megérdemled! a kedvenc blogom és örülnék is ha később könyvet is olvashatnék tőled.:)♥

    VálaszTörlés
  6. mindjárt elsírom magam komolyan.:') nagyon köszönök nektek mindent!♥♥ nagyon remélem hogy egy nap majd könyvet is olvashatsz tőlem.:')♥

    VálaszTörlés
  7. Juhú! De most akkor írj nekünk egy jó kis részt. Szerintem már mindannyian tűkön ülünk!

    VálaszTörlés
  8. Gratulálok!megérdemled.:) amúgy ma számíthatunk az új részre?
    csak hogy ne nézegessem félpercenként!:D

    VálaszTörlés
  9. köszönöm*-* ma lehetséges.:) nem ígérem, de lehet. de ha lesz, akkor is csak későn.:/:)

    VálaszTörlés
  10. iszonyatosan jo nagyon tetszik megérdemelted a dijat tényleg tehetséges iro vagy ha lesz könyved tuti megveszem:)) és alig várom már az uj részt nagyon jooo*.* tényleg borzaszto ügyes vagy!!:)

    VálaszTörlés
  11. de aranyos vagy:-* köszönöm♥♥♥

    VálaszTörlés
  12. Gratulálok! Mikor lesz új rész? :D Xx

    VálaszTörlés
  13. köszönöm.:) nagyon igyekszem hogy ma legyen.:)

    VálaszTörlés
  14. ez a nap már úgy lehetne tökéletesebb ha jönne a következő rész.:$ (a másik hír amitől ennyire jó kedvem van az az h lehet hogy jön a 1D magyarországra.c:)

    VálaszTörlés
  15. ma még lesz rész?:) mert volt már olyan h éjel tetted fel.Kérlek válaszolj h lesz e mert én képes vagyok emiatt egész éjel fent lenni.:"D

    VálaszTörlés
  16. mindjárt fenn lesz!:DDDDDDDDDDDDD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. látnod kellett volna a reakciómat.xddd háhh én tudtam hogy megéri kitartani.:DD thanks<3

      Törlés